Sexiest Villain Alive, Hell Yeah!
Beast Mode, Lex Luthor and Bane square off at the Sexiest Villain Alive Awards. While Golden Glider tries to find a way to turn her boyfriend back into Kite Man, Queen of Fables and Moe Dubelz go on an unconventional double date.