De-Pimp My Ride, Please!
A 2014 Jaguar with 50 miles and a history of misfortunes arrives at the shop, where its luck is about to change. Handicap golf professional Dennis Walters asks Dave to suicide his doors, repaint the car and de-pimp his ride.