The Boy
Luke Ellis wakes up at The Institute, a facility that abducts teenagers with psychic powers. Ms. Sigsby, the charismatic director, claims they’re saving the world. Meanwhile, Tim Jamieson hides from his haunted past as a small-town night knocker.