Home Sweet Homestead: Winter Washout
In Alaska, Marty races to rescue his property from a deluge of snow runoff. In Hawaii, Matt builds a human-sized slingshot to bring down invasive trees. The Raneys check-in with homesteaders rebuilding after devastating wildfires.