Meet Virginia
Sex Coach Caitlin V reviews bedroom video of Adam and Alanna to treat their mismatched libidos, lesbian couple Rae and Ace ask for guidance about Rae's constant masturbation, and Erica spends some time with her vagina, "Virginia."