Balls on the Table
Rick pivots to chase a vein of gold-rich paydirt that's bankrupted other Keno miners. Parker heads to Alaska to prospect, leaving Mitch with a difficult decision to make at the Airstrip. Tony targets white channel paydirt to turn his season around.