Cowboys & Dreamers
Dave gets the call from Rob Towner for a once-in-a-lifetime prospect at Gravely Ranch, Montana where he uncovers the best gold-bearing ground he's ever seen in the lower 48. But to mine it, he must earn the trust of a ranching family wary of miners.