Suspicious Minds
Despite calling the cops, Narayah decides to stay in the commune while newcomer Tyler M.'s discomfort with the group's cult-like antics intensifies. Tyler C., a Christian from rural TN preparing for the Apocalypse, packs his bags and heads to The Garden.