Missing While Sinning
The team mobilizes to search for Jinny Coe, a personal escort who disappeared near her apartment. News anchor Joy-Ann Reid launches a nationwide search for “Sir,” who abducted Gabi and Bella when they were young. Dhan makes a breakthrough with Zeke.