Betting Big on Little Balls
In a modern-day treasure hunt, Matt "King of Hoards" Paxton travels the country searching for rare, big-ticket items hidden in cluttered, filthy homes. It's a race to strike pay dirt as Matt cleans out the properties, selling his finds for big dollars.