Dillinger's Lost Loot
Josh Gates joins the hunt for notorious bank robber John Dillinger's fortune that's never been found. Chasing leads across the Midwest, Josh searches Public Enemy Number One's childhood home and dives a frigid lake at a remote Wisconsin lodge.