Legend of the Crystal Skull
Josh Gates takes on Central America's jungles to investigate the legendary crystal skull discovered by a renowned adventurer who was the inspiration for Indiana Jones. Josh probes whether the skull is an invaluable relic or archaeology's tallest tale.