Chasing the Mysteries of Moses
In the epic conclusion of his two-part investigation, Josh Gates re-traces Moses' steps from the peak of Mount Sinai deep into the Israeli desert. To separate man from myth, Josh dives the Sea of Galilee and investigates what is said to be Moses' tomb.