As Bad as It Gets
Forty-one-year-old Carol Krizan seems like the perfect match for downhearted divorcee Roy Joe McCaleb, but when he is killed in his bed by an alleged prowler and Carol walks away scot-free, Roy's family thinks she may have something to do with his murder.