Criminalus Velocitus Super-Sonicus
After Jim learns that he's being pursued by an assassin, he and Saxton's son Royce are ambushed by rogue thieves while on a high-stakes delivery. Meanwhile, Nina and Awan trace a cryptic message to an unexpected place.