Pop Ups: My Brainlike Bump
All new juicy pop-up facts and behind-the-scenes secrets finally revealed! Debra has a brainlike growth on her head that feels like sponge. Dusten is looking to remove his painful knee lump. Ramiro has a bump on his jaw that's already been removed once.