Pop Ups: Alligator Skin
All new juicy pop-up facts and behind-the-scenes secrets finally revealed! Terry's nose growth has prevented him from meeting his grandkids. Remi has alligator-like skin. Austin has an embarrassing birthmark. Mary Jo has a throbbing neck bump.