Pop Ups: The Lipoma Whisperer
All new juicy pop-up facts and behind-the-scenes secrets finally revealed! Melissa tries to cover a lipoma with a sweatshirt. Tyler's fear of cancer keeps him from having his head lumps diagnosed, and Amber's ear keloids have taken control of her life.