Maritime Patrol
Thomas and Jens are getting ready for today's maritime patrol in the Port of Copenhagen. On Refshaleøen, Distortion is shutting down for this year. Kenneth, Rasmus, Jimmi and Malte assist in preventing traffic chaos when a fight suddenly breaks out.