Copy Cat
Wilhelmina steals Ozma's copy cat and makes clones of herself to storm the Emerald Castle demanding the ruby slippers. For Dorothy to combat all the Wilhelminas, she makes a fake pair of ruby slippers and lures them to the Truth Fountain.