Babysitter Blues/Valhallen's Room/Dream Machine
Dexter is in love with Lisa. When he realizes she has a boyfriend, he ages himself. Then, Valhallen loses his axe. Major Glory and Krunk find it in an unexpected place. Finally, Dexter makes a machine designed to keep his dreams positive.