Deadly Reflections - Waxahachie, Texas
Steve and Amy travel to Waxahachie, Texas, to investigate a widow's claim that the paranormal killed her husband and is targeting her daughter. During her walk, Amy finds an evil mass and mirrors acting as a pathway for the dead.