Big Moves and Small Bikinis
All eyes are on the twins as they launch their new swimwear line during a high-stakes fashion show at Miami Swim Week. Stacey plans a major move that will change her and Florian's life forever. Darcey puts Georgi in the hot seat about his money problems.