Justice for Jane
CSI Alina Burroughs travels to Minnesota to explore the suspicious death of Jane Rhodes, a wife and mother who drowned during a 1996 vacation. Using new technology to analyze old clues, Alina tries to give the victim a voice from beyond the grave.