A Tough Nut, the Case, Wise
Chiropractor Dr. Colón treats Liana, a cane-bound woman suffering from involuntary tremors. Sarah's obsession with corsets causes her migraines. Amy, a little person, can no longer walk on her own. Then, Dr. Colón sees Brenda, an uncontrollable farter.