Seaweed
Agents must abort a mission when an incoming tropical storm rolls in. A cruise ship passenger balks at paying U.S. duty on cigarettes. Illicit packages dumped at sea begin washing up on Florida's beaches. A Brazilian vessel intrigues agents.