A Raisin in the Sun
Emmett tells Tiff to make a decision. Imani and Shaad get a clean slate. Jake comes clean to Jemma. Trig gives Douda an ultimatum. Tracy throws a celebratory block party. Nina and Dre put their problems aside to help someone in need.