LeAnn Rimes' Lifesaving Thank You
LeAnn Rimes' friend Roger saved her life by intervening during a dark time, and now she's calling on Jonathan and Drew to help give back in a big way. Roger loves to cook, so she's turning his inadequate kitchen and deck space into an entertainer's dream.