Allison Janney Gifts a Showstopper
Actress Allison Janney teams up with Jonathan and Drew Scott to give back to her assistant and close friend of 20 years, Ilana. Allison and the Brothers flip Ilana's kitchen and dining room to create a stylish and functional space to cook and entertain.