Lights, Camera, Cake
Move over Scorsese! Buddy creates a cake for the Tribeca Film Festival, and the popcorn-flavored filling is a showstopper. Longtime Carlo's customers return to place a special order, and Buddy clowns around making a Sweet 16 cake.