Gator Bite
Buddy makes a 14-foot, 800-pound replica of Mighty Mike, an alligator at the New Jersey Aquarium. The former Mrs. New Jersey asks for a dazzling pageant cake. Momma prepares for a long journey to Israel for treatment.