Be Cold, Scooby-Doo!
The gang hits the ski slopes, although Daphne’s more focused on nailing Fred with a revenge snowball. Their snowy fun is soon interrupted by the appearance of an evil Snowman Monster eager to scare all trespassers off his mountain.