VW Camper: a '70s Revival
Ant's found a 1977 VW Campervan that’s been abandoned mid-restoration. He's confident he can revive it. The exterior looks decent, but the interior needs a total rebuild, just like the farmhouse windows which Ant finds are being held up by chicken wire!