Forgiving Is Not Forgetting
Michael finds out about the breast reduction. Jovi's mom criticizes Yara's parenting. Kalani's sister is skeptical of Asuelu. Andrei confronts his brother-in-law. Julia worries about her immigration status. Tiffany's mom questions Ronald's commitment.