What's Cooking, Good Looking?
Trent and Amber meet with an intimacy coach to spice things up, and a cooking competition inspires Alex to improve his culinary skills. Jonah's girlfriend Ashley visits from Asheville, and Anna teaches new tricks to her main man -- the family dog Cruiser.