Icing on the Cake
After finding out Tammy's been robbed, Misty and Amanda visit to break the news in person. While Chris pushes ahead toward his surgery goal, Amy has a setback and is rushed to the ER. With her sisters by her side, Tammy faces the results of her weigh in.