Goodbye Freedom
Tammy is back from rehab, and Amy kisses her freedom goodbye as she comes to a drastic decision regarding her sister. With his bariatric surgery on the line, Chris tries to shed the weight he's gained but is shocked when he and Tammy step on the scale.