Wicked Little Letters
When Edith receives wicked letters full of hilarious profanities, could rowdy Rose be to blame?
Based on a stranger than fiction true story, this ferociously funny mystery follows two neighbors: deeply conservative local Edith Swan (Olivia Colman) and rowdy Irish migrant Rose Gooding (Jessie Buckley).