The Twilight Saga: New Moon
Bella Swan is plunged deeper into the supernatural world when Edward Cullen's sudden departure leads her to seek solace in Jacob Black.
Bella Swan's world is shattered when Edward Cullen leaves Forks, Washington, after her birthday party takes a dangerous turn. She seeks solace in her friendship with Jacob Black, only to discover that he harbors a supernatural secret of his own.