Silent Witness
When news reporter Ruby stumbles onto a murder, she inadvertently discovers a knack for crime solving.
When news reporter Ruby Herring stumbles onto a murder, the intrepid redhead inadvertently discovers a knack for crime solving. With the reluctant help of a handsome detective, Ruby finds a new career covering crime.