Nelly Rapp: Monster Agent
Nelly and her dog London spend the autumn holidays with her uncle Hannibal, who turns out to be a monster agent.
Nelly and her dog London spend the autumn holidays with her uncle Hannibal. However, it turns out that Hannibal isn't living the quiet life she thought - he's actually a monster agent.