Sonic the Hedgehog
Sonic, the world's speediest hedgehog, and his newfound – human – best friend Tom Wachowski team up to stop the villainous Dr. Robotnik.
Sonic, the world's speediest hedgehog, and his newfound – human – best friend Tom Wachowski (James Marsden) team up to stop the villainous Dr. Robotnik (Jim Carrey) from capturing Sonic and using his immense powers for world domination.