Marlowe
A brooding, down-on-his-luck detective unearths a deadly web of lies when he is hired to find the ex-lover of a glamorous Hollywood heiress.
Private detective Philip Marlowe is hired by a glamorous Hollywood heiress to find her missing ex-lover. But the case unearths a web of lies, and Marlowe soon finds himself embroiled in a deadly investigation where everyone involved has something to hide.