Lancaster Skies
After the death of his brother, lieutenant Douglas Miller is transferred to Bomber Command to unite his crew for a mission to Berlin.
After the death of his brother, lieutenant Douglas Miller is transferred to Bomber Command to prepare for a mission to Berlin. His crew are still trying to come to terms with the loss of their previous captain and Miller must show courage to unite them.