Killing Gucci: People Magazine Investigates
The name Gucci is synonymous with glamour, but in 1995 the fashion world is shocked when the one-time heir to the family dynasty is gunned down. A two-year investigation reveals a family at each other’s throats and a murder plot made for Hollywood.