Natalie Wood: An American Murder Mystery
Hollywood icon Natalie Wood vanished from a yacht on a cold November evening in 1981. Despite several unanswered questions, it is deemed as an accidental death. Years later, Natalie's sister and a member of the search party recall the fateful evening.