The Day We Died
In the wake of the Charlie Hebdo attack, newly released criminal Omar has an agenda.
In the wake of the Charlie Hebdo attack, newly released criminal Omar has an agenda. Meanwhile, filmmaker Finn, Jewish watchman Dan and the worn-out action force officer Rico live their everyday lives unaware of their common destiny.