Burn All My Letters
After a quarrel, Alex realizes that he carries an undefined darkness. When tracing it back, he follows clues that take him back to the summer of 1932.
After a devastating quarrel Alex, realizes that he carries a rage, an undefined darkness. Obsessed with tracing it back to its origin, Alex follows clues that take him back to the summer of 1932 and the winter of 1988.