Synch or Swim/Lyon's Anatomy
Jake's desperate desire to be a part of CDMS' synchronized swim team leads to disaster and attacks by mutant sea simians. Then, when Nurse Gazelle's little secret comes out, she's forced to give up her post and become one of the students.