Orqwith Patrol
While trapped in Orqwith, Jane ropes Cliff into hunting for their longevities, as Vic gives Deric his own superhero moment by taking on the Scissormen. Meanwhile, Rouge tries to convince a gloomy Rita into joining the rest of the team.